sobota, 25 lutego 2017

Tance wygibańce

Bardzo chciałabym zrobić fajne zdjecia, ale mam tylko takie...












mister uwielbia biegac za ta wedka...zachowuje sie  tak samo jak miki jak juz  ja  zlapie, idzie gdzies  schowac  swoja  "zdobycz" i  warczy gdy  chce mu ja juz  zabrac...





sobota, 18 lutego 2017

Mam kota na punkcie... kotów cz. 18

Kolejny miesiac, kolejne zakupy....






walentynkowa kartka musi byc  z kotkiem oczywiscie :P




zna  ktos  jakis prosty przepis na pyszne  ciasteczka ?



piątek, 17 lutego 2017

Światowy dzień kota

Bardzo ważne święto !

A ja mikiemu zgotowalam wizytę u weterynarza....
Na szczęście tylko na szczepienie ;)



Zycze wszystkim kotkom zawsze pelnych miseczek, cieplutkiego domku i kochajach czlowiekow ;)






sobota, 28 stycznia 2017

Mr.G in da haus

No i jest!

Długo wyczekiwany nowy członek rodziny :)

Oto Mister G




Nie obawiałam sie jego wprowadzenia, bo wiem jak Miki przyjął swojego kuzyna Lucka, owszem była izolacja jednodniowa tylko i wyłącznie dlatego, bo mały miał pchły...
Na drugi dzień juz wizyta u weta, sprawdziliśmy czy wszystko Ok i dostaliśmy coś na pchełki,
Mr. oczywiscie nie lubi podróży transporterem...



A tak wyglądało ich pierwsze spotkanie...
(polecam dac glosniej)

video


Nie mogłam wyjść z podziwu jak delikatnie Miki sie zachował, no ale potem juz podczas zabawy gryzł małego bez wyczucia, a ten piszczał biedny, no ale naszczescie na Mikiego wystarczy tylko syknąc i sie odsuwa ;)
Niesamowita przyjemność sprawiła mi liczba lajkow pod tym filmikiem opublikowanym na grupie "koty" na Facebooku, ponad 800! Nigdy jeszcze żaden mój film ani zdjęcie nie zyskało takiej popularności...

Mały jest kochany, je ładnie, załatwia sie do Mikiego kuwety, choć ma swoją mniejsza, wszędzie łazi za starszym bratem i go naśladuje, jedyny minus to to, ze nie da sie dotknąć...jak tylko wyciągnę rękę w jego stronę to ucieka...jak śpi i wezmę go na kolana to chwile posiedzi i schodzi, czemu mi sie nie trafiają nakolankowe koty ?!





oczywicie jak na malego  9-tygodniowego kociaka przystalo, bawi sie, rozrabia i poprostu wyglada  slodko ;)

w nastepnym poscie, mala sesja  zdjeciowa ;)




środa, 11 stycznia 2017

swiateczne prezenty

Edit: czyli mam kota na punkcie...kotów cz 18 ;)


trzeba  sie wziac  w garsc i zaczac pisac na biezaco, bo potem czlowiek o polowie zapomina...

swieta byly juz jakis czas temu, a ja pisze tego posta dopiero teraz...
nie  zebym nie miala dostepu  do internetu, ale chcialam caly ten czas w  miare mozliwosci poswiecic rodzinie, to byly moje  pierwsze  swieta w polsce od 11 lat...
ale nie o tym mial byc post... do rzeczy...
prezenty...tak, dostalam najlepsze jakie moglam dostac  :)

kocia poduszka do kolekcji


kocia kolorowanka


no a  kolejne musialam(chcialam bardzo) sobie  sprawic sama

bluza i bluzka z  sinsay



zawieszka do bransoletki :)


juz czekam na  kolejna  okazje zeby sobie  cos  kupic :)

a wy dostaliscie jakies kocie prezenty?