wtorek, 23 grudnia 2014

piątek, 19 grudnia 2014

balonik

przy okazji  organizowania parapetowki (wkoncu!)  nadmuchalam  majce  balonik...

dlugo nie  przetrwal... :)

video


to tez przy okazji  ogladania innych smiesznych kotow na yt:P






poniedziałek, 15 grudnia 2014

pawel i gawel

majka i miki w  jednym stali domu...

miki  na  gorze



a majka na dole

albo  odwrotnie... :P



majka  jest  odwazna tylko jak  ona  "goruje" , jak sa na  tym samym poziomie  albo ona jest nizej  to sie wciaz boi tego malego urwisa :P

niedziela, 14 grudnia 2014

choinka vs.miki

dlugo nie musialam czekac  az  drugie "dziecko" bedzie  sie bawilo na  choince
lampek juz ( w razie czego) nie  wlaczam :P

video


"musze to zabic:P"

brzuszek!



:)



sobota, 13 grudnia 2014

dokocenie

pewnie czekacie na relacje jak  nam idzie? :)

nie najgorzej:)
tak wygladaly ich pierwsze chwile








majka oczywiscie warczala i syczala, ale  jednoczenie chodzila  za  nim:P


no chyba ze  on szedl  w  jej  strone, to....uciekala :P

filmik z ich "rozmowy" https://www.youtube.com/watch?v=-uzCMKx_f9I&feature=youtu.be

no i jedyny  minus calej  sytuacji, ktorys  narobil  nam  siusiu na przedluzacz i mielismy zwarcie, trzeba  bylo  szukac  elektryka cale  szczescie  ze  prad  nikogo nie popiescil...podejrzewam ze  majka w  nocy lub rano, bo maly spal  caly czas  z nami...mam nadzieje  ze jej przejdzie...jakies  rady?


wtorek, 9 grudnia 2014

miki

najwspanialszy  prezent  urodzinowy jaki moglam dostac!






mam nadzieje  ze  sie z  majka  dogadaja, nie zamierzam go juz oddawac... !



maluszek ma  8 tyg. i ma pchelki...ladnie je i sie zalatwia,pozniej idziemy  do weta :)



sobota, 6 grudnia 2014

choinka vs. maja

niestety  w  tym  starciu  nie  wygrala...

video


ale pogodzilam  sie juz  z tym, ze  choinka  nie jest  w moim  domu  do  ozdoby, tylko  drzewkiem wspinaczkowym dla  kota, dobrze  ze  bombki sa  plastykowe :P

jednego  tylko sie obawiam, ze  przegryzie  lampki  ktore  wisza na oknie...musze  je  niestety  wylaczac jak  wychodze... :P




środa, 26 listopada 2014

okno


a  to moze  byc  wyjasnienie  wczesniejszego  drapania  w  telewizor:P





dodam tylko, ze  dzialo  sie  to  w dwa  rozne  dni :)

a tak sie  cieszylam, ze moj kot  nie wygina  mi zaluzji, jak  to mozna  nieraz  zobaczyc  na  smiesznych  filmikach na  yt  :P



wtorek, 25 listopada 2014

tv

nie wiem co jej  odbilo...

video



nigdy nie ogladala  telewizji,  ani nie byla  zainteresowana telewizorem...
moze to  dlatego  ze  jej  zaslonilam  okno... :P





sobota, 1 listopada 2014

joga



rzadko cwicze, ale jak juz  cwicze  to  z majka :)





Jathara-parivartanasana
krounchasana
garbhasana

zeby nie bylo, ja tylko robie cwieczenia na kregoslup, koci grzbiet i te  sprawy...to maja zna sie na jodze :P


kartka z kalendarza


LISTOPAD





z pozdrowieniami  dla Niebieskich  :)

środa, 22 października 2014

:(

kolejny kochany kot  ktory jednak ma  wlascicieli...

zabralam  go  do weta  wczoraj,  okazalo sie  ze ma  czipa, kazali  mi  go tam zostawic i ze beda  dzwonic...
sama  dzwonilam, ale powiedziano mi  ze jeszcze  sie z nikim nie skontaktowali...
a dzis  weszlam  tam  po  drodze i sie okazalo  ze  juz  go ktos  odebral, ze mieszka  gdzies  niedaleko, jest wypuszczany i tak sie walesa...
po jej  zachowaniu wydaje mi sie  ze miala  ruje, wiec wypuszczaja  ja  taka niewysterylizowana...
ach....co za ludzie bez  swiadomosci...i serca :(

zegnaj malenka!





a moze  do  zobaczenia, bo skoro kreci  sie  po okolicy to moze  mnie tez kiedys odwiedzi :)


wtorek, 21 października 2014

snow white

takiego kotka  mi dzis maz  przytargal :)






a  wyszedl  do sklepu  po jajka...

kotek  zaczal  sie niego lasic, jakas  pani powiedziala, ze  widuje  go od kilku tygodni...
dal sie zlapac i dzis jest z nami...jutro ide  do weta, nie mam pojecia  jakiej  jest plci, wydawalo mi sie ze widzialam  jajka, ale  on/ona  caly czas  sie  lasi i mruczy, kula  jakby miala  ruje,  potraktowalam  jak frontlinem na pchly, jutro odrobacze i  bede  wprowadzac do rodziny :)

majka bardzo  sie nie przejela, troche  siedziala pod  drzwiami, jak  wychodzilam z pokoju od "goscia" to raz na  mnie  syknela...pamietam  jak  sie  zachowywala jak przyszedl gucio, byla grzeczna, uciekala, zobaczymy jak  bedzie  tym razem...

mam nadzieje, ze noc przespimy,  bo kicia  miauczy tam....:/

bede  was informowac  co i jak :)



wtorek, 23 września 2014

mam kota na punkcie... kotow cz.6

od  ostatniego posta zebrane  kocie rzeczy :)






jak widac  mam  faze  na  kocie puzzle, gorzej z ich ukladaniem...
 narazie  tylko je zbieram :)

a jak wasze kolekcje? powieszyly sie ostatnio?





niedziela, 21 września 2014

york

caly czas  mialam  to miasto  na  swojej  liscie  do zwiedzania, ale  nie dlatego ze wszyscy je chwala jakie to piekne miejsce, a  wlasnie po poscie u "pomalowanej na niebiesko" :)
dlaczego? nie bede  sie  tu rozwodzic, jak cos  to  zapraszam do kolezanki :)

oto co mi sie  udalo  wypatrzec:






nie bylo latwo je  znalezc...miedzy kolorowymi  szyldami sklepow i restauracji, w zakamarkach, wysoko, nieraz na 2 pietrze, a poza  tym  trzeba bylo sie przemieszczac  w  tlumie  turystow...
zauwazylam jeszcze 2 w drodze powrotnej, ale jechalismy za szybko :P


poza  tym  tradycyjne  wycieczkowe zdjecia :P






po wiecej kotow i ich historie zapraszam na ta strone

zycze  kazdej kociarze takiej  wycieczki :)


sobota, 20 września 2014

sobota w wykonaniu majki


tak kotek  spedza  dzisiejszy dzien:


wacha  roze ze swojego prywatnego ogrodu



odbiera poczte



i odpoczywa w jednym z  ulubionych  miejsc :)


czyli dzien jak codzien...:)

pozdrawiamy :)