środa, 28 września 2016

Bob powraca

kto pamieta  kota  boba i czytal ksiazke o nim (o taka ) ?
jak  wam sie podobaly jego przygody, to niedlugo bedzie mozna  zobaczyc  film  na jej podstawie!

w  filmie wystepuje  sam bob, ale jego  wybranca jamesa gra juz  prawdziwy  aktor, super!

link to trailera tutaj




juz nie moge sie doczekac i mam nadzieje, ze bedzie grany w kinach o  troche  pozniejszych porach niz "jak  zostac kotem" (eng.  "nine lives" ), na ktory nie  zdobylam  sie  zeby tak  wczesnie  wstac( do poludnia) i poczekam az bedzie mozna  obejrzec  online :)



 

6 komentarzy:

  1. Fajnie! Książka mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurczę, właśnie też przygotowałam wpis o Bobie :D heheh to się nazywa synchronizacja :D w Pl film będzie dopiero w styczniu, już czekam!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, najpierw przeczytalam twoj post , a potem twoj komentaz :P lol

      Usuń
  3. Tak, oglądałam o nim reportaże. Świetny kocur. Ale musi być inteligentny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Muszę obejrzeć! Książki nie czytałam, może najpierw powinnam się wziać za nią :D
    A tak jak patrzę, to w San Francisco jak byliśmy też był gość (tylko że bezdomny) i miał właśnie kotkę, z którą tak chodził na ramieniu. Też dostawał dużo kasy od ludzi :D A kotka przeurocza - bardzo proludzka!
    Koty są genialne, moja kicia (pierwsza) bardzo wiele zmieniła w moim życiu, ale o tym może innym razem opowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zawsze lepiej najpierw ksiazke przeczytac, przezyc te emocje, bo w filmie ciezko to ukazac :)

      Usuń