sobota, 18 maja 2013

peT Of tHe daY

wiem  ze  niektorzy z  was  korzystaja  ze  strony zooplus,przy  zamawianiu roznych  dobroci  dla waszych  zwierzatek, ja tak samo:)
ostatnio moja  uwage  przykula  rubryka pt. "pet  of  the  day" nigdy wczesniej  jej nie widzialam i sobie pomyslalam, co mi szkodzi, wysle  jakies  zdjecie majki,
i tak pewnie nikt jej  nie wybierze, na nia nie zaglosuje, bo to  pewnie i tak  wszystko po znajomosciach:P,
a tu przychodzi  do mnie  email, ze majka bedzie  dzis widniec caly dzien  na  stronie  głownej!
nic  w  zwiazku z tym nie  wygralismy, ale  jaka  radosc,  ze ktos  wkoncu zauwazyl  mojego pieknego kotka:)

 o tu mozna  wzdychac i podziwiac :P
http://www.zooplus.co.uk/petofday




dziekujemy z uwage

do nastepnego:)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Majki!!! Pięknie się prezentuje, jak prawdziwa kocia modelka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze stare zdjecie jak byla piekna i mloda, teraz sie kwalifikuje do modelek plus size:P

      Usuń
  2. Wielkie gratulacje :) Nie dziwię się, że wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , nie ma to jak niespodzianki ;))
    Gratulujemy ! :-)

    OdpowiedzUsuń